Contacteer ons: info@cewez.be | +32(0)50 55 90 55

Hoe kledij bestellen?

  • Vul het bestelformulier in via volgende link: https://forms.microsoft.com/e/D6fijAR9YNEen bestelling geplaatst vóór 14u00, is dezelfde dag na 16u30 beschikbaar in de locker (mits beschikbaarheid van een vrije locker)
  • Je bestelling wordt automatisch doorgestuurd naar Cewez
  • De door jou bestelde items worden klaargelegd in de kledijlocker
  • Je ontvangt een sms van zodra jouw pakket beschikbaar is, met de nodige instructies en toegangscodes
  • De bestelling is 5 werkdagen beschikbaar in de locker

Waar staan de lockers?

Net vóór de toegangspoort van de parking van Cewez, staat een houten shelter waartoe je toegang krijgt mits het invoeren van een toegangscode.

Belangrijke aandachtspunten

  • Cewez baseert zich op de bestaande maten die geregistreerd staan. Wil je een maat groter of kleiner bestellen van een bepaald item, geef dit dan door in het veld ‘Opmerkingen’ op het einde van het bestelformulier.
  • Er is geen omruiling mogelijk via de kledijlocker. Indien een item niet past, gelieve dan steeds langs te komen bij onze balie. Dit geldt ook voor de omruiling van versleten handschoenen.
  • Bij vragen en/of opmerkingen omtrent jouw bestelling, zal je opgebeld worden door een medewerker.

Kledij assortiment

Werkkledij kan vervangen of bekomen worden d.m.v. een puntensysteem. Per gewerkte shift verwerft je kledijpunten. De afgehaalde kledij is enkel voor persoonlijk gebruik en mag op geen enkel ogenblik verkocht worden aan derden.